• Jumlah Pengunjung

    • 1,599 hits

Saga Megavalve 1.5 (JDG 5824)



Proton Saga memang menjadi impian aku masa aku sekolah. Setelah gagal memiliki Saga Magma JBU 76, aku pendam dulu impian itu. Tapi pada tahun 2000, sebelum Hari Raya aku rasa susah pulak takde kereta. Maka aku nekad cuba beli Saga ni. Lulus pulak loan aku.

Saga ni sebenarnya bukanlah elok sangat. Banyak crash. Tapi dah takde lain aku sebat je. Raya punya pasal. Aku bayar RM 416 sebulan sampai aku kawin. Bapak aku sambung habiskan. Kira sekarang dah jadi kereta family dan sehingga 20/22/2010 ni, adik aku pakai buat pergi kerja.

Tak tau lagi kesudahan kereta ni.

Leave a Reply

